joi, 11 decembrie 2008

Kind of shocking, isn't it?

Scotocind prin gandurile mele invalmasite de dupa 12 noaptea, gasesc ceva extraordinar. Imi aduc aminte de o scena superba in care niste copilasi de clasa primara stateau in genunchi si plantau niste copacei, in timp ce erau inconjurati de niste invatatori si politicieni si...etc. Vai, deci este o scena absolut superba, nu mi-am putut inchipui ca se poate ceva atat de frumos, insa traim intr-o lume atat de interesanta...
Copacii sunt folositi ca material electoral, vezi Doamne, daca ma vede votantul ca pun un copacel in pamant sau ca sunt in preajma cuiva care pune un copacel in pamant, atunci il cuceresc definitiv. Prietene, te anunt ca eu, ca votant, voi fi atat de usor de cucerit incat o sa fac in asa fel incat sa mi-l anuleze. Practic si strict pe partea economica, eu te vad pe tine, politician, ca bagi copacul in pamant, dar se taie copaci care sa se faca buletinele de vot. God damn it...ce pierdere de timp si de spatiu. Macar de-ar fi unul dintre voi care sa merite.
Si stiti ce mi se pare mai frumos? Ca unii sunt atat de inteligenti, incat chiar cad in plasa. Ce sa mai...pac - pune copacelu'; pac - da-i cu mopul prin scoli la inceput de an scolar; pac - fa niste ciorapei in direct la Realitatea, ca de, asa te voteaza lumea. Pac-pac-pac. Ajungi in Parlament si reprezinti poporul 4 ani de zile. Cat de simpatic...

In apartamentul meu sunt trei televizoare: unul in sufragerie, care e dat pe Antena 3, ca sa se afle guvernul, unul in bucatarie-hol (sunt comune), dat pe Realitatea, sa vedem ultimele reactii din partea domnului presedinte, si unul in camera mea. Eu sunt un urmaritor infocat al talkshow-urilor politice si ale conferintelor de presa tinute de politicieni, prin urmare televizorul meu este mereu pe Eurosport si ma uit la patinaj artistic.

Uitati-va pe Eurosport, in acest week-end, caci este patinaj artistic, un spectacol extraordinar, care cu siguranta va va incalzi sufletele in zilele reci de iarna.

Niciun comentariu: