sâmbătă, 28 februarie 2009

Me and my world(s)

Totul se intampla mai repede decat omul poate sa inteleaga. Realul pare sa fie mai indepartat de mine decat esti tu. Eu par sa fiu o simpla fantasma intre doua sau mai multe lumi, prin care trec pierdut, salutand totusi entitatile care ma intampina cu bratele deschise. Toate acestea imi zambesc, imi ofera dragoste, insa ceva nu este bine. Ideea este ca eu nu stiu carei lumi apartin, ca nu stiu exact ce caut in aceste lumi. Incerc sa imi inteleg sensul in aceste lumi, neputand sa neg faptul ca am unul, care mi-a fost dat de Undeva de sus. Ciudat este ca eu nu am ajuns in acel Undeva niciodata si totusi am o viziune asupra modului in care arata. Toti avem, nu?
Cati dintre voi aveti o lume a voastra? Eu cred ca sunt singurul om din lume care are o lume a sa pe care nu o considera si nu o vrea perfecta. De ce nu o vreau perfecta? Pentru ca altfel nu ar mai fi palpitant, pentru ca altfel totul ar fi si mai monoton decat este acum.
Ce incerc sa transmit acum? Pur si simplu nu stiu. Ideea este ca simt nevoia sa scriu astfel de lucruri, pentru ca stiu ca, undeva, in lumea asta in care traiti, mai exista cineva care gandeste ca mine.
Until I find you, I'm...living it blue.

Niciun comentariu: