vineri, 13 martie 2009

Lucian Bute vs. Fulgencio Zuniga


Cui nu ii place sa vada o bataie buna in Postul Pastelui? :)) Trebuie sa recunosc ca astept cu nerabdare sa mai apara cate un episod din Raw, SmackDown, ECW, TNA sau oricare alt program de wrestling. Stiu, poate unii nu s-au asteptat, insa imi place sa ma uit la un show si wrestlingul chiar este show...un show ceva mai violent, insa inca este un show.
Acum vorbind de un show ceva mai real, imi place boxul (doar sa-l urmaresc, nu sa-l si practic) si imi place sa vad ca, desi nu multi parinti isi trimit copiii sa practice acest sport, iata ca avem doi fosti campioni mondiali (Leu si Doroftei), doi actuali campioni mondiali (Bute si Diaconu) si alti cativa care vin puternic din urma (Jo Jo Dan, Sorin "Pantera" Tanasie, Bogdan Dinu). Chiar daca cei din urma au luptat cu boxeri oarecum necunoscuti, nu se poate sa nu fie evident faptul ca promit. Le voi acorda atentia meritata intr-un post ulterior.
Lumea si istoria nu tin minte decat campionii, iar Lucian Bute este un adevarat campion, este un om cu care noi, romanii, trebuie sa ne mandrim, pentru ca, vrem, nu vrem, sportul ramane cel mai important ambasador al unei tari. Mergi in Turcia, le zici localnicilor ca esti roman, iar ei iti zic "Hagi". Te duci in SUA, le zici ca esti roman, iar o parte dintre cei care au auzit de Romania or sa iti zica "Nadia". Te duci in Canada, le zici ca esti roman, iar ei iti vor zice "Bute". Exista, desigur, si locuri ca Italia, unde daca le zici ca esti roman o sa iti raspunda "tiganule", insa nu mai conteaza. Eu unul ma simt foarte mandru atunci cand vad cum sali intregi din Canada il aclama, il aplauda, il iubesc pe Lucian Bute.
Din pacate diferenta de fus orar nu imi permite sa urmaresc live lupta dintre Bute si Zuniga, insa chiar si in vis il voi sustine pe romanul nostru. Chiar daca nu va citi niciodata ce am scris eu aici, eu ii urez succes.

Lucian Bute - nascut invingator

2 comentarii:

AditZa spunea...

Un mare sportiv, l-a "terminat" repede si pe Zuniga si m-am bucurat enorm pentru el.Nu doar pentru ca e roman, ci mai ales pentru ca e un om deosebit si un adevarat campion.Pacat ca in Romania prima pagina a ziarelor o tin persoane ca Gigi Becali, Cristi Borcea, George Copos si asa mai departe, iar de mari sportivi ca Bute, Hagi sau Nastase se vorbeste foarte rar.Tin minte ca ultimul meci al lui Lucian nici n-a fost transmis in direct in Romania.Si era meci pentru titlu mondial.Deh, asta ne e tara, vrem nu vrem trebuie sa ne obisnuim cu aceste lucruri...

marmota spunea...

mare om :D