sâmbătă, 28 martie 2009

Remember K1 - Toti K unu

Au trecut cam zece ani de atunci...erau niste vremuri extrem de frumoase, in care exista Atomic, in care clipurile romanesti apareau ca ciupercile, in care Sexy Braileanca era in scoala generala (cred). Erau niste vremuri in care eu aveam un Pentium 1, in care spatiul de pe hard era doar de 3 giga (adica nici macar cat un DVD...ditamai hardughia de calculator si nu avea spatiu nici cat un DVD).
Ce a ramas la fel de atunci? Am aceeasi imprimanta (care cred ca are cam aceeasi varsta ca mine) si in playlist-ul meu inca se regaseste aceasta melodie: K1 - Toti k unu. Ce pot spune despre melodia asta este ca a fost prima mea melodie din Winamp si sunt mandru de chestia asta. Tin minte ca ma jucam Earthworm Jim si ascultam melodia asta non-stop (ca alta n-aveam...abia dupa aceea am descoperit inca una: Zob - The loveless song) si nu puteam sa trec de nivelul cu Big Bruty (al patrulea). Jocul aveam sa-l termin abia la vreo 8 ani dupa aceea, in 2007, pe un calculator care avea o unitate care paraia mai rau decat un Harley Davidson (o motocicleta parcata sub stele :)) ).
Ce vremuri...va las cu melodia asta, care reprezinta un car de amintiri pentru mine.



K1-TOTI K UNU
Asculta mai multe audio Muzica »

Peace & Love,
MariusZ

Niciun comentariu: