sâmbătă, 18 iulie 2009

Cu privire la ce va urma

Inainte de a continua cu postarea materialelor pe acest blog, as vrea sa clarific unele lucruri pe care unii dintre cititorii mei, atatia cati exista pana la momentul acutal:

1.Nu doresc sa influentez pe nimeni, tot ceea ce scriu aici reprezinta gandurile mele si se bazeaza pe realitatea pe care o percep eu; acum depinde doar daca rezonati sau nu cu ceea ce gandesc.
2.Toti cei care vor sa ma cunoasca mai bine, pot sa dea add la id: rap_sodic2006 ; dialogul este conditie a salvarii acestei lumi.
3.Am impresia ca multi se intreaba de ce titlurile unora dintre scrierile mele sunt in limba engleza; pot spune ca este unul din defectele mele. Unii pseudopoeti scriu despre steckere, castroane si farfurii cu budinca (cu siguranta trebuie sa mentionam si sticlele de bulion cu aspirina pisata pe deasupra...asta in loc de E-uri), alte persoane adauga un limbaj licentios in cartile lor (iar acele carti se intampla sa fie in programa elevilor de clasa a IX-a)...pot spune ca imi permit si eu o aroganta. In fine, o sa incerc sa dau titluri in limba romana scrierilor mele, macar pentru a repara tot raul pe care l-au facut acesti indivizi limbii romane.

Cam atat pentru acum :)

Peace & Love,
MariusZ

Niciun comentariu: