sâmbătă, 3 aprilie 2010

Personaje dubioase II

Vai, cate injuraturi imi voi lua cand vor citi ultrasii postul asta.

Deci, cine sunt victimele de astazi? Niste fiinte care n-au nici cea mai mica idee ce zi este azi si nu li se pare important sa pastreze macar o urma de decenta. Chiar daca ar fi fost crescuti, de muma padurii ar fi avut mai mult bun simt si ar fi respectat memoria Celui care in urma cu 1977 de ani se sacrifica pentru a se putea mantui omul. Cine sunt acesti cretini? Ultrasii care pur si simplu nu stiu altceva decat sa se injure ca la usa cortului, sa injure ca la usa cortului si sa injure si mai tare daca sunt injurati.

Cine ma cunoaste stie ca echipa Dinamo imi este extrem de antipatica (post interzis cocalarilor). Voi comenta numai ceea ce am vazut si doar voi mentiona ceea ce cred ca s-a intamplat la meciul pe care nu l-am vazut. Sunt destul de sigur ca suporterii Stelei l-au injurat, si-au bagat si si-au scos in Gigi Becali la meci... 99.99 %. Dar las un 0.01 % prezumtie de "nevinovatie" in cazul asta. In schimb, fiintele extrem de dubioase care se numesc suporteri ai lui Dinamo, care au venit la meciul cu Gaz Metan pentru a-l injura pe Maria Sa, Vasile Turcu (care a dovedit in saptamanile trecute ca are destule in comun cu ei) nu au parte de acest drept, din moment ce i-am auzit. Prin fata blocului meu treceau zeci de crestini cu lumina, se batea toaca si... cateva mii de personaje dubioase bagau si scoteau in Vasile Turcu. O excelenta dovada de civilizatie din partea acestor personaje carora le urez un Paste fericit, tot ce-i mai bun in lume si MULTA MINTE, FRATILOR, pentru ca trebuie...

Este ora 1 si un sfert dimineata (nu va luati dupa ora la care zice blogger.com ca a fost postat mesajul), nu am somn si... nu stiu... vreau si eu pace, vreau si eu armonie... nu de alta dar e inca Saptamana Mare.

Pace, Lumina si Iubire,
MariusZ

Niciun comentariu: