luni, 24 mai 2010

Personaje dubioase IV

Fratilor, e clar, e criza. Dupa cateva luni de abureala continua, presedintele Romaniei o iesit si o spus ca "vai, nu mai e bani si tre' sa se scade salariile si pensiile". Ok. Nenea Boc o zis mai demult ca trebuie sa strangem cureaua si o strangem, nene. Eu unul stiu ca o strang. In fiecare zi strang cureaua pana la ultima gaura, deci nu poate nimeni sa ma acuze ca nu sunt solidar. Ceea ce se intampla acum trebuie sa fie o lectie pentru personajele dubioase carora le era teama ca o sa conduca din nou Ilici aceasta tara. Putea fi mai rau de atat? Am dubiile mele.

In fine, pe 19 mai a avut loc un miting extraordinar. Vreo 40-50 de mii de oameni s-au strans in Piata Victoriei sa protesteze, sa ceara demisia guvernului si a presedintelui. Desigur, oamenii sunt indreptatiti sa faca acest lucru, din moment ce li se ia din bani. Stiti cum e, merge cu comunistii, cu mineriadele, cu mogulii pana iei din bani omului. Si sunt convins ca dintre cei 40-50 de mii, o buna parte nu voiau sa fie condusi din nou de Ilici. In fine, a fost un protest simpatic, care a degenerat intr-o... petrecere. Indivizii au inceput sa danseze pinguinul prin Piata Victoriei (da, sunt destul de sigur ca au venit oameni de prin Satu Mare, Timis, Suceava numai ca sa danseze pinguinul in Piata Victoriei). Ce mai lipsea? Poate doar sa strige "Dansez pentru mine" ca in reclamele alea extrem de stresante pe care le baga la nesfarsit toate posturile TV.

Dar cand credeam ca nimic mai dubios nu se poate intampla, apare CRBL. Desigur, CRBL are o noua (?) melodie intitulata "Romanul n-are noroc" (un fel de "Locul potrivit" dar cu autotune si foarte slab) si s-a hotarat ca, in semn de solidaritate fata de bietii bugetari, sa vina in Piata Victoriei si sa o cante. Ba mai mult, chiar sa filmeze si un clip (din ce am inteles de la cei care comentau meciul... aaa... protestul). Nu stiu... numai mie mi se pare foarte dubios acest aspect? Probabil ca acestui miting i-au lipsit micii si berea. Asa ar fi fost aproape ca in campaniile electorale.



Desigur, se poate considera acum ca eu nu am inima, ca nu sunt solidar, poate chiar ca sunt un admirator de-al lui Basescu. No, in primul rand eu sunt monarhist si voi ramane asa. In al doilea rand, sunt solidar cu cei carora li se scad salariile si pensiile, pentru ca pana la urma si eu sunt afectat de chestia asta, si nu numai ca mi se scade alocatia cu 10 lei. Toti suntem afectati de aceasta scadere, insa trebuie sa se inteleaga ca un protest, ca sa fie luat in serios, trebuie sa se lipseasca de urmatoarele elemente: dansul pinguinului (oricat de mult ar parodia guvernul acea melodie), indivizi care se urca pe scena ca sa isi filmeze videoclipuri (solidaritate, nene) si orice tip de cretin care poate sa dauneze imaginii protestatarilor.

Stiu, nu sunt bun decat sa scriu sau sa dau din gura si nu ies in fata. Dragi prieteni, am doar 17 ani, fac 18 peste 12 zile, ce as putea sa fac eu? Aveti neaparata nevoie de un lider ca sa iesiti in strada si sa va revoltati? Asa e romanul, are nevoie neaparat de un lider, de un om providential care sa conduca protestul, ca de nu... stau in casa si rabda. De-asta e viata frumoasa.

Cam atat pentru acum. Personaje dubioase au fost, sunt si vor mai aparea. Pana data viitoare,

Pace, Lumina si Iubire,
MariusZ

Niciun comentariu: