duminică, 3 octombrie 2010

JOE

Acum mai bine de o lună a apărut o reclamă absolut superbă la napolitanele JOE. Ce se întâmplă în această reclamă? Păi... apare un individ care a stat cu degetele în priză destul de mult şi încearcă să zică glume care cică ar trebui să mă facă pe mine, telespectatorul, să cumpăr JOE. Da, prietene, am observat că este o promoţie senzaţională, dar asta nu înseamnă că trebuie să te porţi ca un idiot şi să faci un pseudo-dans în timp ce mănânci napolitane. Dacă ajung aşa din cauza consumului excesiv de napolitane JOE, atunci spun oficial că nu mai cumpăr. :)

Un comentariu:

KaPPa spunea...

Salut. Am fost editor pe fostul tau blog de wrestling(k4pp4_91) dar asta nu e relevant. Urmaresc de foarte mult timp blogul acesta (aproximativ 10 luni) de multe ori am avut cate ceva de spus dar o spuneam in gand, asa ca m-am gandit sa imi activez contul pentru a putea lasa commenturi. In fine, sa trec la subiect. In primul rand ai punctat bine ultimele 2 fraze. Disperarea e mare iar ei fac orice sa isi scoata in evidenta produsul , asta insemnand prin tot felul de maimutareli. La astfel de reclame radeam cand aveam 5-6 ani. Ma rog ei nu stiu ca actualul umor al reclamelor e 0. Sau nu vor sa stie. Sa promovezi un produs e asa greu? Departamentele de marketing se intrec in maimutareli si asta o stim cu totii. Sa punem un pusti de 9 ani director in marketing si tot ar iesi ceva mai bine. Concluzia: Traim in Romania si asta...