luni, 22 noiembrie 2010

Anggun - Saviour

Acum câteva luni am auzit o melodie superbă pe cel mai recent album al lui Schiller, "Atemlos", care se numeşte "Always you". Vocea ei m-a vrăjit de-a dreptul. Am căutat pe net date despre Anggun şi am aflat că este indoneziancă născută la Jakarta cu 36 de ani în urmă, că s-a mutat în Marea Britanie pentru a încerca să îşi construiască o carieră de succes, aşa cum făcuse în ţara ei natală. Nu a avut prea mult succes şi a decis să se mute. Destinaţia? Franţa. Aici a reuşit să îşi împlinească visul de a deveni o cântăreaţă foarte cunoscută în Occident, lansând albume în franceză şi engleză şi apărând pe coloana sonoră a Transporter 2, cu melodia "Saviour", pe care unii dintre cititori s-ar putea să o ştie. Eu n-am văzut filmul, pentru că nu mă uit la filme de obicei, dar melodia asta mi-a plăcut de prima dată când am ascultat-o... adică de ieri.



Bucuraţi-vă de muzică.

Pace, Lumină, Iubire şi Respect,
MariusZ.

Niciun comentariu: