joi, 8 mai 2014

Vulpi

În ultimii ani Marea Britanie a dat nişte proiecte muzicale foarte faine. La prima strigare aş zice Emeli Sande, Tinie Tempah, Naughty Boy, Pixie Lott şi Adele. Şi lista ar putea continua, doar că aş vrea să mă opresc la o fată care mi-a plăcut de prima dată când am ascultat-o. Nu că ar fi fost altfel şi în cazul lui Emeli Sande, doar că tipa asta cred că este "the next big thing." E vorba despre Louisa Rose Allen, cea care şi-a ales numele de scenă după cea mai mare teamă din copilărie: Foxes.


Unii spun despre ea că este ciudăţică, dar eu nu văd nimic ciudat la ea. Sincer. E una dintre cele mai normale cântăreţe din lume, ca imagine. Ca muzică promite foarte mult. Cariera ei este abia la început şi a reuşit deja să câştige anul ăsta un Premiu Grammy. Hope this is the first of many. :)


Acesta este cel mai răsunător hit al ei, pe care nu mă pot abţine să îl ascult măcar de zece ori pe zi. :)

Peace & Love Good Music,
MariusZ.

Niciun comentariu: