marți, 28 martie 2017

Trece, trece primăvara...

Știu că unora li se pare că abia a început primăvara. Din punct de vedere calendaristic, primăvara să zicem că a început acum fix o săptămână. E adevărat, e frumos afară, au înverzit și înflorit pomii și, pe măsură ce trece timpul, vor înverzi și înflori și alții. Îmi place cum este afară. Îmi place primăvara, dar...

Mai sunt trei zile din luna martie, mai sunt două luni și o săptămână până voi împlini un sfert de secol și... mai am un an până termin facultatea. Îmi place natura, îmi place cum se trezește la viață în fiecare primăvară. Este fascinantă această trecere de la cald la frig, de la vreme mohorâtă la vreme caldă și frumoasă, de la mirosul de iarnă și zăpadă la mirosul de verdeață și flori.

Dar parcă timpul trece foarte repede. Parcă mai ieri a fost Revelionul, pe care unii (ca mine) l-au petrecut cu Dan Negru, iar alții l-au petrecut prin alte locuri, cu prietenii, în club, la munte, în țări străine. Unii au și fost la plajă de Revelion. Dar toate astea s-au întâmplat acum două luni și 28 de zile - adică aproape trei luni.

Ba mai mult. Uneori mai povestesc niște lucruri și trebuie să calculez exact câți ani au trecut de atunci. Și îmi dau seama. Un an. Doi... Trei... Șapte... Zece... Și uite așa vremea trece. Dar până la urmă totul este natural. Nu e ca și cum eu aș fi primul care se simte în felul ăsta. E doar o mică melancolie, poate și o fază de astenie, dar în final, totul e așa cum trebuie să fie. Zilele vor trece la fel, exact așa cum arată. 24 de ore din 24 vin una după alta...

Niciun comentariu: